FAQ/Veel gestelde vragen

Algemeen

Via contracten met gerenommeerde elektrotechnische bedrijven in Tsjechië en Polen, realiseert TPS een goede beschikbaarheid van kwalitatief ervaren personeel. Wilt u weten hoe wij de juiste man bij u kunnen krijgen, neem dan contact op via +31(0) 76 7676318.

TPS staat bekend om zijn flexibiliteit, en zorgt er altijd voor zo snel mogelijk elk personeelsvraagstuk op te lossen. Het inzetten van mensen is afhankelijk van de beschikbaarheid en de gevraagde werkervaring. Bij spoed is inzet binnen 24 uur mogelijk.

TPS heeft ervaring met het leveren van grote groepen personeel op één project. Het leveren van een groep van twintig gekwalificeerde elektriciens, is binnen twee weken te realiseren. Weten binnen welke tijd dit voor u gerealiseerd kan worden? Neem contact op via +31(0) 76 7676318 of mail naar info@tps-levert.nl.

TPS hecht veel waarde aan communicatie. De elektrotechnici die wij aannemen, hebben een vereiste dat ze in ieder geval Engels of Duits spreken.

Het personeel komt met eigen vervoer naar de werkplek, conform de afspraken met de opdrachtgever.

Operationeel

TPS is een flexibele onderneming met korte lijnen. Indien het geplande werkschema wijzigt, kan de opdrachtgever direct contact opnemen met de contactpersoon. De nieuwe planning wordt direct besproken en verwerkt.

De medewerkers hebben een stevig arbeidsethos en staan positief tegenover overwerk. Zondag is in principe de vaste vrije dag. Overwerk vindt altijd plaats in overleg met TPS.

De opdrachtgever geeft in de eerste plaats directe werkinstructies en een veiligheidsinstructie aan het personeel, tenzij anders is overeengekomen. Ook draagt de opdrachtgever in beginsel zorg voor hulpmiddelen die vereist zijn om het werk ter plaatse te kunnen verrichten. Basisgereedschap en persoonlijke beschermingsmiddelen verzorgt TPS.

Opdrachtgevers controleren en ondertekenen aan het eind van de week de tijdlijsten. Alle overige administratieve zaken regelt TPS. De gewerkte uren worden wekelijks in rekening gebracht. Precies weten hoe u dit moet doen? Neem contact op via +31(0) 76 7676318 of mail naar info@tps-levert.nl.

Bij ziekte neemt de medewerker contact op met TPS via +31(0) 76 7676318. TPS neemt vervolgens direct contact op met de opdrachtgever en zorgt voor afstemming.

Buiten kantoortijden zijn wij uiteraard bereikbaar. Binnen kantoortijden graag bellen naar +31(0) 76 7676318 of mailen naar info@tps-levert.nl. Buiten kantoortijden kunt u ons bereiken op +31(0) 6 57312420.

Personeel

De minimale inzet is een week. Bij langere projecten gaan de elektrotechnici om de vijf à zes weken, één week naar huis. Dit stramien wordt regelmatig vele maanden gevolgd. Wilt u weten hoe lang wij bij u technici in kunnen zetten? Bel naar +31(0) 76 7676318 of mail naar info@tps-levert.nl.

TPS weet hoe prettig het is als je iemand kunt inzetten die het project, de situatie en de werkwijze al kent. TPS streeft er dan ook naar om eerder geplaatste werknemers terug te plaatsen op de vorige werkplek.

TPS onderscheidt zich in de kwaliteit van het personeel, de dienstverlening naar de opdrachtgever en de begeleiding van de vakmensen. Zo begeleiden we hen op de eerste werkdag. We introduceren ze op uw project en laten ze kort kennis maken met de leidinggevende en de werkzaamheden. Daarna is en blijft er contact met de medewerkers. Uw contactpersoon van TPS is afkomstig uit de techniek en spreekt uw taal. Zo beschikt u over een prettige gesprekspartner die aan een half woord genoeg heeft.

TPS zorgt voor een goede, schone en veilige huisvesting van zijn werknemers. De accommodatie bestaat veelal uit gemeubileerde huizen, pensions en luxe bungalows op vakantieparken. TPS draagt zorg voor een goede begeleiding en alle faciliteiten voor een ontspannen verblijf.

Op het moment dat personeel wordt ingezet in Nederland zijn zij verzekerd tegen ziektekosten. Na de organisatie van sofinummers, legitimatie en huisvesting kan het personeel aan het werk. TPS organiseert en controleert alle documenten. Dit gaat in nauwe samenwerking met het internationale accountantskantoor Mazars, specialist op het gebied van internationale regelgeving voor personeelszaken.

Financieel

TPS werkt met een all-in tarief, dat betekent dat alle kosten van de technici zijn verwerkt in het uurtarief. Het uurtarief bevat loonkosten, sociale lasten, belastingen, vervoerskosten, verblijfskosten en verzekering. Wilt u weten wat voor u de investering zou zijn? U kunt mailen naar info@tps-levert.nl of bel naar +31(0) 76 7676318.

Een technicus wordt beloond op basis van de geldende CAO in de branche. In geval van onregelmatige diensten en inschaling in een andere functiegroep kan het loon variëren.

De betalingstermijn van TPS is 14 dagen.

De opzegtermijn is één week.

Wetgeving en certificering

In mei 2007 heeft Nederland de grenzen opengesteld voor de volgende landen: Polen, Slowakije, Hongarije, Tsjechië, Slovenië, Estland, Letland en Litouwen. In 2014 zijn ook de grenzen van Roemenië en Bulgarije opengesteld.

TPS is 26 september 2014 voor de derde keer als bedrijf VCA gecertificeerd. Op 26 september 2017 behalen we opnieuw onze VCA-certificatie. Daarnaast beschikken alle medewerkers over het veiligheidscertificaat B-VCA of Vol-VCA.

We zijn NEN 4400-1 gecertificeerd. Dat doen we niet alleen voor het papiertje, maar vooral voor onze vakmensen en klanten. TPS stimuleert dan ook actief haar partners om volgens deze normen en waarden te werken, we doen het samen! Met als resultaat dat al onze partners een NEN 4400-2 certificaat aan de muur hebben hangen. Dat zorgt voor een geoliede samenwerking met ijzersterke resultaten, zodat niet alleen de werknemer maar ook de klant in behouden haven zijn.