Backoffice partner gezocht?

Waarom uw backoffice uitbesteden?

Dat kan voor een ieder verschillend zijn. Of het nu gaat om tijdwinst, certificeringen of risico’s; wij zullen naar u luisteren. Uw behoeftes staan centraal. Wij zijn geen administratie- of accountantskantoor, maar een specialist welke als geen ander thuis is in de wet- en regelgeving binnen de uitzendbranche. Het verwerken van uren, verzenden van contracten en overeenkomsten en het uiteindelijke factureren van deze gewerkte uren zijn onze dagelijkse werkzaamheden.   

Hierdoor maken wij het verschil

Doordat wij gebruik maken van de nieuwste softwaremogelijkheden draait onze verloning en facturatie stabiel. Door de nieuwste ontwikkelingen en analyses in onze software-systemen krijgen wij nieuwe inzichten die helpen bij het groeien en ontwikkelen van onze bedrijfsvoering. Door onze nauwe samenwerking kunt u de maximale aandacht geven aan uw klanten en personeel. Samen kunnen wij snel schakelen en blijft de focus op een positieve samenwerking behouden. Hiermee willen wij de regio verder helpen en u graag ontzorgen.

Voordelen van onze backofficedienst

  • Tijdig, juist en volledig verlonen van uw uitzendkrachten éénmaal per week
  • Tijdige en correcte facturatie
  • Arbeidscontracten in meerdere talen aanbieden
  • Risico’s dragen voor debiteuren, ziekte of juridische kosten 
  • Gratis gebruikmaken van onze certificeringen (en zo voldoen aan toekomstige wet en regelgeving) 
  • Bedrijfsinzichten geven aan de hand van diverse rapportages middels Business intelligent system
  • Een persoonlijke benadering
  • Gebruik maken van onze software pakketten.

Interessant voor uw bedrijf?

Meer weten? Laten wij dan eens kennis maken, om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Wij geloven in maatwerk, zodat er een pakket ontstaat waarbij u zowel bedrijfseconomisch alsmede vakinhoudelijk blij van wordt.  Een pakket waarin wij onze deskundigheid en mogelijkheden kunnen laten gelden voor u. Laat uw gegevens achter via onderstaande link en wij komen zo snel mogelijk bij u terug.

Laten we vrijblijvend kennis maken!

Onze expertise in de backoffice

Voor de huidige actuele status van de wetswijzigingen verwijzen we u door naar de website van de Tweede kamer. Daarnaast kunt u meer informatie vinden over het proces mogelijk zelf gecertificeerd te raken op de website van Stichting Normering Arbeid.

Onze audits worden twee maal per jaar afgenomen door stichting Normec. Hierdoor bent u verzekerd dat wij altijd up-to-date zijn met de laatste wet- en regelgeving omtrend het verlonen van onze kandidaat en ook die van u. 

Een korte versie van de aanstaande veranderingen vindt u op de website van de NBBU waar TPS bij aangesloten is.

 

Mocht u meer inhoudelijke video’s willen zien neem dan ook eens een kijkje op de website van Bureau CICERO. Dit is tevens een inspectie bureau dat op hun website uitgebreider in gaat op deze kwestie.

Ferdi Schuurbiers

Financial Administration